Sunday 1 July 2012

Pastrami, o sa ma lasi sa plec din tara macar 2 luni pe an...in fiecare an?

Intre multele noastre planuri despre cati copii vom avea, cu ce colectii de tricotaje si pielarie vom zdruncina lumea, cum vom salva artistii de pacaleli juridice si cum vom imbatrani dupa ce se termina ora de lectii de viata...s-a mai arat si intrebarea, venita evident de la Salami: "Pastrami, da' o sa ma lasi sa plec din tara macar 2 luni pe an, in fiecare an?"

Cererea de concediu mi s-a parut cat se poate de rezonabila, mai ales pentru ca sunt destul de vinovata de a nu fi un liber-profesionist care atunci cand vrea sa fluiere, fluiera...deci in orice caz nu intrevad ca va veni vreodata vremea, in libera mea profesie, cand as putea sa inchid toate pravaliile 2 luni pe an si sa plec in safari.

Am lasat-o asa cum a picat, fara clarificari suplimentare si fara sa cer detalii si ne-am vazut mai departe de plecarea de 2 luni din acest an, destinatia: Norvegia. Si-uite asa, am mai scris un e-mail la Ambasada, am mai verificat un contract de sponsorizare, am mai deschis un site, am mai trecut o luna...

Cand credeam ca ne-am linistit, ca pot sa intru in refacere si sa ma feresc de calatoriile pe care eu nu le voi face, aflu ca deja trebuie sa incepem sa ne pregatim pentru Noua Zeelanda. Neaparat in ianuarie - ca atunci e vremea cea mai buna....dar Salami se intoarce in septembrie, stiu eu asta pentru ca ma duc dupa el si venim impreuna...deci n-ar putea sa fie ianuarie 2013, pentru ca ar fi prea curand (pentru mine, cel putin)...pai si daca nu e, atunci de ce sa ne pregatim de pe acum?....Pai, pentru ca este!

Si-uite-asa, imi vine sa mai tai un copil de pe lista, sa mai piratez muuuulte episoade din Desperate Housewives si sa ma apuc de scris pe blog.








No comments:

Post a Comment